Zwroty i reklamacje

Klient ma prawo składać reklamacje, w przypadkach wskazanych w obowiązujących przepisach prawa lub udzielonej gwarancji. Reklamacje towarów można złożyć w każdy sposób dopuszczalny przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

Sugerowany sposób składania reklamacji:

Wysłanie paczki z reklamacją do siedziby EgoCentric.pl - paczka powinna zawierać reklamowany produkt, potwierdzenie zakupu* na emaila należy wysłać opis reklamacji i roszczenia klienta.

 

Adres:
Anovi Iwona Sągolewska
ul. Tomcia Palucha 37/74
02-495 Warszawa


*Potwierdzenie zakupu to np. paragon fiskalny, faktura VAT, karta gwarancyjna dokumentująca dokonanie zakupu lub wszelkie inne dopuszczone przez prawo dowody. Bez zapoznania się z reklamowanym towarem nie jest możliwym rozstrzygnięcie przez Sprzedawcę złożonej reklamacji.

 

 


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl